Poslanstvo vernih ni v tem, da bi imeli povsod glavne vloge, ampak v
tem, da priÄujejo. To pa od vernikov zahteva pogumno odloÄanje in neutrudno
dejavnost, vendar ne zato, da bi sebe dali vsem na oÄi, temveÄ zato, da bi
postali Jezusovi služabniki. Luka nam pripoveduje priliko o služabnikih, ki
morajo po celodnevnem delu na polju brez slehernega postanka zveÄer gospodarju
takoj pripraviti še veÄerjo. In vrh vsega se od njih priÄakuje, da se bodo
imeli za \"nekoristne služabnike\". Po eni strani je koliÄina dela, ki
ga je treba opraviti, že kar gromozanska; po drugi pa je odvzeta vsaka možnost
za prijetno potešenost zaradi plodnosti služenja.
Vse to da misliti na gospodarjevo trdosrÄnost. V resnici pa prav priznanje
nekoristnosti služenja omogoÄi služabnikom, da spremenijo miselnost in vstopijo
v novo, duhovno razsežnost, kjer ne šteje toliko toÄno in popolno izvrševanje
dela (\"praviÄnost pismoukov in farizejev\", o kateri govori Matej, da
se v praksi izkaže brez ljubezni), ampak odnos ljubezni, hvaležnosti,
ponižnosti, domaÄnosti z gospodarjem.
Ta iz gospodarja postane oÄe, služabniki pa postanejo sinovi, ki se zavedajo,
da vse, kar delajo, ni niÄ v primerjavi z neskonÄno ljubeznijo, ki so jo
prejeli. Torej nadaljujejo z delom, s služenjem, vendar si pri tem ne
domišljajo, da delajo kaj pomembnega in odloÄilnega, ampak želijo predvsem
pristno izraziti svojo hvaležnost in hoÄejo deliti ljubeznivo skrb z odsotnim
gospodarjem. Ta skrb pa ne pozna meja; tudi ljubezen služabnikov, ki so postali
sinovi, se nikoli ne izpoje; in živahna razgibanost, ki je lastna ljubezni, se
nikoli ne utrudi.