"Gospod bo bedel nad teboj, ko boš prihajal in ko boš odhajal, zdaj in na vekov veke." Svetopisemski Bog skrbi za Älovekov Äas in bedi nad nami, ko si sledijo Äloveški dogodki: "Kakor sem bedel nad njimi, da sem izruval in rušil, tako bom nad njimi bedel, da bom gradil in sadil." Nad vsakim drobcem Äasa Äuje in bedi njegova zvesta ljubezen.
Božje skrbno spremljanje Äasa, njegova vloga Äuvaja nad Äasom, daje Äasu samemu dostojanstvo in neizrekljivo vrednost. ÄŒlovekov Äas je božji sedmi dan, o katerem je v pripovedi o stvarjenju reÄeno, da je svet: "Bog je blagoslovil sedmi dan in ga posvetil." To je Äas OÄeta, ki bedi v priÄakovanju vrnitve sina, ki se je oddaljil, da bi se ta ne Äutil povsem izgubljenega. ÄŒas torej ni prazen, nevtralen prostor, marveÄ soudeleženost pri božjem življenju, je izhajanje iz Boga, prihod Boga in božje oÄitno prihajanje v vsakem trenutku. ÄŒas odseva izvor, navzoÄnost in prihodnost veÄne Ljubezni.
ÄŒas prihaja od Trojice. Ustvarjen je bil ob stvarjenju sveta. Odvija se v naroÄju Trojice, kajti vse, kar obstaja, obstaja v Bogu, v katerem živimo, se gibljemo in smo. In je namenjen v slavo Trojice, ko bo vse zaobjeto v Sinu in izroÄeno OÄetu, da bo vse v vseh. Živeti resno svoj Äas pomeni, živeti v Trojici. Truditi se, da bi se izmuznili Äasu, pomeni, bežati iz božjega naroÄja, ki nas obdaja. KršÄanstvo ni vera odrešitve od Äasa in od zgodovine, ampak odrešitve Äasa in zgodovine.