To je molitev, ob kateri ne bomo nehali premišljevati, in ko ne znamo moliti, je treba samo znova polagoma polagoma zaÄeti, besedo za besedo, oÄenaš.
Temeljna zgradba te molitve vsebuje tri momente: prvi je kot temelj vodometa, drugi je kot brizg vode kvišku, tretji je žuborenje, ki se spušÄa in zaliva vsenaokrog sebe.
1. Vir je izražen z besedo \"OÄe\" in je za tistega, ki moli, duh sinovstva. Ker živeti kot sinovi pomeni živeti svoj krst, doživljamo svoj krst v najvišji meri prav v tej molitvi.
Sinovski duh je korenina vsake molitve, je najpomembnejša drža, ker je veÄno življenje v razgrnitvi dejstva, da smo božji otroci. Pomislite, da bi lahko v oÄenašu ponovili klic \"OÄe\" pri vsaki prošnji: OÄe, pridi k nam tvoje kraljestvo; OÄe, zgodi se tvoja volja; OÄe, odpusti nam naše dolge; OÄe, reši nas hudega.
2. Drugi moment sestavljajo prošnje, ki se dvigajo kvišku kakor brizg vode, ki se obraÄajo na Boga z zaimkom v drugi osebi: \"Pridi k nam tvoje kraljestvo, posveÄeno bodi tvoje ime.\" V moÄi Svetega Duha se odrešena, kršÄena duša dviga k OÄetu.
3. Tretji moment je, ko ta duhovni izvirek, ta moÄni sunek Svetega Duha, ki nas odriva v višave, pade na zemljo. Padec na zemljo, to je na nas, ki smo laÄni, ki potrebujemo odpušÄanje, ki si moramo medsebojno odpušÄati, ki smo preizkušani, ker smo šibki in krhki.
Tako nas molitev objema v vsej resniÄnosti našega obstoja. Gospod, ne dopusti, da bi padel v skušnjavo. Ti vidiš, kako sem skušan, utrujen, zdolgoÄasen, nemaren; osvobodi me vsega, kar me ovira, da bi ti zaupal, da bi te zrl in ljubil kot OÄeta.