Prerok Amos pravi, da se še sonce zamraÄi opoldne, kadar se opravljajo v deželi nedovoljeni posli.
Družbena pokvarjenost zatemni zemljo kot v trenutku Kristusove smrti. Ta pokvarjenost okuži zrak in dela prepreko soncu tudi v našem mestu.
Koliko je okolišÄin, pred katerimi se moramo braniti! Koliko je oblik, ki glodajo družbeno tkivo kot zajedalci in se pogosto redijo na raÄun propadanja le-tega!
Tu je rak mamil; mislim na žalost, ki jo povzroÄi navzoÄnost odvisnika v družinah; mislim na poÄasno ugašanje Äustev in življenja, kar vse povzroÄajo mamila v svojih žrtvah. In s še veÄjim ogorÄenjem in žalostjo mislim na vse tiste, ki špekulirajo z mamili in vleÄejo iz njih brezmejne dobiÄke, veÄje od vsakega podjetja, ki se ukvarja z neko proizvodnjo; mislim na tiste, ki v neizmernem in prepredenem trgu z neverjetnim cinizmom preprodajajo, navajajo in vabijo k temu, da bi se kdo izroÄil niÄ veÄ Äloveškemu naÄinu življenja.
Odmeva pa Jezusova beseda: \"Bolje bi bilo, ko bi se ne bili rodili.\"
Kakšna sramota je slišati, da je najbrž to ena izmed najveÄjih trgovskih dejavnosti v našem koncu sveta!
Potem pa so tu še \"botri pornografije\", ki vleÄejo neizmerne zaslužke iz tega opolzkega poslovanja, ki seukvarja z vulgarnostmi.
In kaj naj bi rekli še o tistih oblikah pokvarjenosti, ki se v družbi povezujejo z namenom prestopništva, ropanja, ugrabljanja ljudi, izsiljevanja, zastraševanja in ki se vÄasih celo naslanja na skrb vzbujajoÄ molk, ki šÄiti prestopnika?
Ne smemo misliti, da nas to zlo ne more prizadeti. Podobno je starodavnim epidemijam kuge, ki so jih najprej skušali zakriti, da bi zanikali njihov obstoj.
KonÄno pa obstaja še \"bela\" pokvarjenost, tista, ki se vsiljuje kot nerazumno upravljanje z denarjem drugega, kot vsakovrstne netoÄnosti v upravljanju, kot lahkotno zapravljanje in zanemarjanje dobrin, ki pripadajo vsem, kot raznovrstne oblike politiÄne korupcije, podpiranja ali podrepništva, nepraviÄno razdeljevanje privilegijev, izmikanje resnim državljanskim dolžnostim.